اس ام اس عاشقانه - سري چهارم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
از خدا میخوام طناب دوستیمون هر روز پاره بشه… تا با گره زدنش فاصلمون کمتر بشه … ================================ کوه چون سنگ بود تنها شد یا چون تنها بود سنگ شد … من که نه سنگ بودم و نه کوه … پس چرا تنها شدم؟؟ ================================ دل تو تنها دلیه که دل من بهش بنده . پس دلت رو از دلم نگیر که بنده دلم پاره نشه … ================================ ببخشید اشتباهی پیامک دادم . خواستم به گلفروش بفرستم، به خود گل فرستادم… ================================ ممکنه ما گلی رو دیر یاد کنیم… اما محاله بوی خوشش را ز فضای دلمون پاک کنیم… ================================ عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه… تو رو دیدن واسه من بهترین دقایقه… ================================ عاشق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد… عاشق آن است که وفاداری مرامش باشد… ================================ اگر دارم دلی آنرا فدای دوست میسازم… که در دنیای دلتنگی به لطف دوست مینازم… ================================ برو به جهنم! . رفتی؟؟ . برو دیگه! . چون فقط تو میتونی اونجا رو بهشت کنی! ================================ جات تو دلمه! . فقط جاتو خیس نکنی! ================================ عشقی ترین پیامک غضنفری: عزیزم بیا با قایق عشق با هم پرواز کنیم. پیتیکو پیتیکو پیتیکو!! ================================ خیال نکن بیخیال از تو و روزگارتم… بیادتم.. زنده به انتظارتم… ================================ گر کوچ کنی بغض خدا میشکند… یک نفر حسرت لبخند تو را می طلبد… صبر کن عشق به زنجیر شود بعد برو… خنده کن عشق نمک گیر شود بعد برو… ================================ زندگی بافتن یک قالیست… نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی… نقشه را اوست که تعیین کرده است… تو در این بین فقط میبافی… نقشه را خوب ببین، نکند آخر کار قالی زندگی ات را نخرند… ================================ بیا ای بهترین سلطان قلبم… مداوا کن درد پنهان قلبم… قسم بر خالق دلهای عاشق… تو هستی آخرین سلطان قلبم…
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:اس ام اس,عاشقانه,اس ام اس,عكس,جديد,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏