اس ام اس سركاري - سري پنجم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
این اس ام اس مخصوص نیمه شب میباشد: پاشو ، سرت از رو بالشت افتاده پایین ——————————— ای کاش گل بودی تا به اندازه ی تمام بدی هات پرپرت میکردم ——————————- سلام این اس ام اس صرفا جهت یادآوری به شما برای مسواک زدن است و ارزش قانونی دیگری ندارد، شب بخیر ———————————- سلام ببخشید که بی موقع اس ام اس می زنم ، میشه به موبایل من یه زنگ بزنی ، آخه نمی تونم پیداش کنم __________________ طبق آخرین اخبار رسیده برق دیگه نمیره ! فقط در بعضی مواقع میــــاد!!! ***************************** میگن : گوشه آسمون نوشته ٬ هرکی یارش خوشگله ٬ جاش تو بهشته . خدائیش چه شانسی داریاااااا مفتی مفتی داری میری بهشت !!! **************************** اگه گفتم عاشقتم ؛ اگه گفتم دیونتم اگه گفتم فقط تو رو می خوام . . . داشتم خواب براد پیت و می دیدم توهم نزنی!!! ************************** یارو روزه می گیره 5 دقیقه مونده به اذان روزشو میشکنه می گن چرا اینکارو کردی ؟ میگه : خواستم به خدا ثابت کنم که می تونم اما نمی گیرم !!! ************************** طرف میره فرم درخواست پاسپورت پر کنه جلوی جنسیت مینویسه : s e x = yes please !!! ************************ عزیزم همه دنیا یه طرف … . . . . . ذوق زده نشو …. تو هم همون طرف *********************** دیگه بهت نمیگم برو به جهنم آخه مگه جهنمی ها چه گناهی کردن که باید موجودی مثل تورو تحمل کنن !!!؟ ************************ خدا میگن چرا اول مرد رو آفریدی بعد زن رو؟؟ ؟ میگه : شما هم اگه بخواید چیزی بنویسید اول چرکنویس می کنید بعد پاکنویس ************************** طرف از جلوی ساندویچی رد میشه ، میبینه نوشته هات داگ میره یکی میخره ، بد لاشو باز میکنه ، میگه : اه ، عجب بدشانسی ، ببین کجای سگ به ما افتاده ************************** خصوصیات فیلم های ایرانی : ۲. امکان نداره تو فیلم دو نفر عاشق هم نشن ! ۳. صحنه های تصادف رو نمی بینی فقط صداش میاد ! ۴. زنهای تو فیلم با یه استفراق حامله میشن !! ۱. اول فیلم رو ببینی آخرش مشخصه ! **************************** می خوامت ، به خاطر اونت … اون چیز نازت ، می دونی که چی میگم … اونتو میگم . اونیکه زیر لباسته. . . . . . اون . . . . اون قلب مهربونت ****************************** فکر روز حسرت باش که سربزنگاه مامور بدرقه نیاد مثل هیچکش ببرتت!! ************************ ماه رمضون یه وقت جایی نری که پیدات نکنم..آخه دارم دنبال 60 تا گدا میگردم!!! رو تو حساب کردما.. *********************** هه هه هه … ببخشید یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم نتونستم جلوی خنده ام و بگیرم —————————————————- خوشگلا رو دارن میگیرن ما که فراری هستیم خوش به حالت ، کسی باهات کاری نداره ———————————————— اگه گفتی یه نقطه قرمز که تو آسمون میبینی چیه؟ اون قلب من که واسه تو پر کشیده . . . . نیست . . . اون یه مگسه که آرایش کرده ———————— با همه وجودم سرم را روی شونه های مهربونت میذارم و . . . یواشکی دماغم را با لباست پاک میکنم ————————- جگر،عسل،خوشگل، طلا،نقره،بر نز،آهن در پنجره خریداریم __________________ تو در قلب من جا داری . . . . . . . کار دنیا رو میبینی : قلب من شده گاوداری –—————————————— اسیبرزیفغعیثصیخغرالغعمکگخ گخهزباغیصضچچپسیهعثب . . . . . . . اینو فرستادم تا مشغول باشی و دست تو دماغت نکنی ——————————————- امروز رو خوش تیپ هاست تو هم مثله من این اس ام اس و برای کسی بفرست که میدونی این روز و هیچکس بهش تبریک نمیگه —————————————— تو عید میوه ها گرون شده . . . . قدر خودت رو بدون گلابی ———————— شنیده بودم زیبارویان بی وفایند . . . زشت ، تو دیگه چرا؟ __________________ این اس ام اس فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد ! —————————————————————— یه بغل گل رز با یه دنیا احساس با یه سبد ستاره . می دم بهت ببر سر چها راه بفروش سودش نصف نصف ! —————————————————————— کاشکی علم انقدر پیشرفت کرده بود که از همین جا با بیل میزدم تو ملاجت!!! —————————————————————— نفهم … بی لیاقت … احمق … بی شعور … به کسی میگن که قدر گلی مثل تو رو ندونه!!! —————————————————————— به خره میگن چه کاری بلدی؟ میگه عرعر می کنم، جفتک می زنم، الان هم دارم اس ام اس می خونم —————————————————————— سلام ، شنیدم پنج شنبه جشن نامزدیته ، خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم. . . . . ستاد پیشگیری از افسردگی دختران ترشیده ! —————————————————————— شترها چهار دستن: تقدیم به تنها شترپرنده ی قلبم __________________ 1. شترهایی که در خواب پنبه دانه می بینن 2. شترهایی که با بارشون گم می شن 3. شترهایی که در خونه ها می خوابن 4. شترهایی که اس ام اس می خونن طبق آخرین اعلام قوه قضاییه اسکل بودن جرم نیست.برو خوش باش ————————————————- ….کوه به کوه می رسه ، میّت رو زمین نمی مونه….آشپز که دوتا شد هیچ کدوم غذا درست نمی کنن….پاتو از گلیمت درازتر نکن ، پات دراز می شه شلوار به پات کوتاه می شه ————————————————- آیا فکر می‌کنید بی‌عرضه هستید؟ فکر می‌کنید به درد هیچ کاری نمی‌خورید؟ فکر می‌کنید بی‌مصرف هستید؟ به خدا درست فکر می‌کنید ————————————————- اگه مردنگی رنگ باخته اگه عشق فراوش شده لگه همه مردم نامرد شدن اگه دخترها بی معرفت شدن اگه زندگی بی معنا شده به تو چه مربوطه تو فقط جواب اس ام اس منو بده ———————————————— من بیمارستانم نگران نشو . من تصادف کردم . تا فردا مرخص میشم . دکتر میگه شونت شکسته . دیگه خوب نمی شه باید برم یه برس دیگه بخرم ابرچسب ها: اس ام اس, اس ام اس سركاري, اس ام اس مخ كارگيري, حالگيري, مخ كارگيري, پيام سركاري
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:اس ام اس سركاري,اس ام اس جديد,اس ام اس,عكس,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏