اس ام اس عاشقانه - سري نوزدهم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
صادقانه بی بهانه تا قیامت بی نهایت من فدایت ………………………………………….. ……………………………………. من از ساعت متنفرم… از این اختراع عجیـب بشر که جای خالـی حضور تو را به رخ دلتنگــی های من می کش ………………………………………….. …………………………………… هر وقت دلتنگ میشم میام پشت قلبت و هی در می زنم پس هر وقت قلبت می زنه بدون دلم برات تنگ شده ………………………………………….. …………………………………. همه دوست دارند که به بهشت بروند, ولی کسی دوست ندارد که بمیرد – جان لوییس ………………………………………….. ……………………………………. عشق به دست آوردن هرآنچه خواستی نیست، عشق هر آنچه است که برای او از دست می دهی. در بن بست هم راه آسمان باز است، پرواز را بیاموز ………………………………………….. ………………………………….. کسی که تو رو دوست داشته باشه، 4 تا بیماری می گیره: 1- فراموشی 2- … 3تای دیگه شو فراموش کردم! ………………………….. Be <@> e man to <))):< … … یعنی: به چشم من تو ماهی ………………………………………….. ……………………… اینو ترجمه کن: } P/I> üw9< { فارسی بخون. نوشته: دوست دارم ………………………………………….. …………………. دنیا مثل بازی گل یا پوچه! با تو گله بی تو پوچه! ………………………………………….. ………………. گر دبیر ریاضی بودم ثابت می کردم که چگونه شعاع نگاهت از مرکز قلبم می گذرد. اگر دبیر دینی بودم ثابت می کردم بعد از خدا خواهان پرستش توام اگر دبیر زبان بودم به زبان بی زبان می گفتم خیلی دوستت دارم اگر دبیر جغرافی بودم می دانستم که خوش آب و هوا ترین منطقه، آغوش گرم توست و اگه دبیر شیمی بودم، از اشک چشمانت محلول محبت می ساختم ………………………………………….. ………………. هرگز عشق را گدایی نکن، زیرا هیچ گاه چیز با ارزشی به گدا داده نمی شود! مشترک گرامی! اعتبار دوستی شما رو به اتمام است. لطفا جهت شارژ مجدد یک بوس ارسال نمایید! ………………………………………….. ………………… ای دوست دلت همیشه زندان من است آتشکده عشق تو از آن من است آن روز که لحظه وداع من و توست آن شوم ترین لحظه پایان من است. ********************* آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت ، عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت ********************* نخ داخل شمع از شمع پرسید : چرا وقتی من میسوزم تو آب میشی..؟ شمع جواب داد مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم. ********************* پروانه نمی میرد چون گل به بغل دارد/این سینه نمی میرد چون عشق تو را دارد. ********************* چندیست که بیمار وفایت شده ام .در بستر غم چشم به راهت شده ام. این را تو بدان اگر بمیرم روزی. مسئول تویی که من فدایت شده ام. ********************* گریه را به خنده بفروش که خراب خنده هاتم هنوزم مثل قدیما من هوادار چشات. ********************* زندگی مثل یه جاده است ، من و تو مسافراشیم ، قدر لحظه ها رو بدونیم ، ممکنه فردا نباشیم. شمع دانی به دم مرگ به پروانه چه گفت؟ گفت ای عاشق بیچاره فراموش شوی… سوخت پروانه ولی خوب جوابش را داد گفت طولی نکشد نیز تو خاموش شوی ………………………………………….. ……. سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد ………………………………………….. …… . اگر روزی دشمن پیدا کردی، بدان در رسیدن به هدفت موفق بودی! اگر روزی تهدیدت کردند، بدان در برابرت ناتوانند! اگر روزی خیانت دیدی، بدان قیمتت بالاست! اگر روزی ترکت کردند، بدان با تو بودن لیاقت می خواهد ………………………………………….. ……. عشقی که تو را نثار ره کردم در سینه ی دیگری نخواهی یافت … زان بوسه که بر لبانت افشاندم سوزنده تر آذری نخواهی یافت ………………………………………….. ……. هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یک جا جمع نمی شود که در این سه واژه کوتاه : او ـ دوستم ـ ندارد
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,اس ام اس,عشق,عكس,اس ام اس,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏