اس ام اس عاشقانه - سري هجدهم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
دارا و سارا هم خوشبخت شدند در این عصر عاشقانه های روی جلد حسود می شوم! آقا… شما دفتر ساده ندارین؟! ******** می دونی اس ام اس خالی یعنی چی؟ یعنی به یادتم ولی حرفی برای گفتن ندارم! __________________ گفتمش یک بوسه خواهم از لبت ، گفتا مخواه من بدهکارت نیم کزمن طلبکاری کنی گفتمش یار وفادار توام ، گفتا بس است من وفا کی از تو خواهم تا وفاداری کنی گفتمش شد ارغوانی چهره ام از هجر ، گفت می توان با اشک خونین چهره گلناری کنی —————————————- ترک ما کردی برو هم صحبت اغیار باش با ما چون نیستی باهرکه خواهی یار باش —————————————- اتل متل جدائی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی آچین و واچین تموم شد عمر منم حروم شد !! - ————————————— تو که میدونی من زیاد به خیابون ها وارد نیستم میشه بگی باید از کدوم طرف قربونت برم ؟!! —————————————- امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم ! —————————————- چشم چشم دو ابرو نگاه من به هر سو پس چرا نیستی پیشم؟ نگاه خیس تو کو؟ گوش گوش دوتا گوش ، یه دست باز یه آغوش بیا بگیر قلبمو ، یادم تورا فراموش چوب چوب یه گردن ، جایی نری تو بی من! دق می کنم میمیرم ، اگه دور بشی از من دست دست دوتا پا ، یاد تو مونده اینجا یادت میاد که گفتی ، بی تو نمیرم هیچ جا من؟ من؟ یه عاشق، همون مجنون سابق… —————————————- بعضیا با غصه پیرن بعضیا با غم رفیقن… بعضیا از بس عزیزن هرگز از دلها نمیرن!! –——— امیدوارم با آمدن پاییز هر یک برگی که از درخت می افته یه دونه از غم های توی دلت کم بشه و دیگه هیچ وقت ناراحت نباشی. پاییزت مبارک –————————————————————— به یاد آشنایان آشنا باش، به پیمانی که بستی با وفا باش، که یاد تو همیشه خاطر ماست، تو هم هر جا که هستی یاد ما باش. ————————————————————————- وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور, صدا, حرکت و من برای بدست آوردنت چه نقش ها که بازی نکردم –———————————————— ادعا نمیکنم که همیشه به یاد کسانی هستم که دوسشون دارم ولی دوسشون دارم حتی زمانیکه به یادشون نیستم ————————————————————- داشتم توی جاده می رفتم که چشام خورد به یه تابلو که روش نوشته بود: دوست داشتن دل میخواد نه دلیل, از ته دلم دوست دارم بدون هیچ دلیل __________________ به جرم نگاه زیبایت تو را در زندان قلبم محکوم به حبس ابد می کنم. مگر اینکه در دادگاه عشق، در حضور عاشقان اعتراف کنی دوستم داری. ——————————————— زندگی به من آموخت که چگونه گریه کنم اما گریه به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم،تو نیز به من آموختی که دوستت بدارم اما به من نیاموختی چگونه !؟ –————————————————————— مثل شقایق زندگی کن، کوتاه اما زیبا مثل پرستو کوچ کن، فصلی اما هدفمند مثل پروانه بمیر، دردناک اما عاشق ——————————————————- می کشمت سوی خویش . این کشش قلب ماست .. قلب تو گر آهن است. قلب من آهنرباست ================ وقتی زمانی رسید که خواستی قلبت رو به کسی تقدیم کنی ..اول مطمئن شو که اون قلبتو نمی شکنه. چون قلب شکسته لوازم یدکی نداره.. ================ ای که دور از منو در یاد منی ، باخبر باش که دنیای منی . شادیت شادی من ، غصه ات غصه من . قلب من خانه تو ، خانه تو قبله من =============== فراموش نکن که تو برای دنیا یک نفر هستی ….. اما اینو خوب بدون که برای یک نفر همه ی دنیا هستی ======================== دوست داشتن دل میخواد نه دلیل …. دوست دارم از ته دل بی دلیل. ————- ابرچسب ها: sms عاشقانه, اس ام اس 7 مرداد, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس عاشقانه 7 مرداد, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس هاي عاشقانه, اس ام اس های عاشقانه, اس عاشقانه, اس عشقولانه, اس های عاشقانه, اسمس عاشقانه, اشعار عاشقانه, عاشقانه, عاشقانه خرداد
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 29 دی 1389برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏