اس ام اس عاشقانه - سري شانزدهم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
دوست دارم قد يه بشکه بنزين ، خاطر خواتم قد يه پمپ بنزين، روز تولد تو بهترينم، هديه بهت می دم يه کارت بنزين ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- خداوندا چرا دل آفريدی ؟، چرا اين دل را عاشق آفريدی ؟، اگر عاشق شدن جرم و گناه است، چرا سيمای زيبا آفريدی ؟ ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- با يک نگاهت زندگی را آموختم ، با يک نگاهت شروع به زندگی کردم و به يک نگاهت زندگی را باختم ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- زندگی زيباست، زشتی های آن تقصير ماست، در مسيرش هرچه نازيباست آن تدبير ماست! زندگی آب روانی است روان می گذرد، آنچه تقدير من و توست همان می گذرد ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- نگاهم ياده باران کرده امشب، مرا سر در گريبان کرده امشب، غم و فرياد من از اين و آن نيست ، دلم ياد رفيقان کرده امشب ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- چشمامو وقف تــو کردم، دل به خلوت تــــو بستم ، هم ترانه پس كجايی؟! من كه مردم از جدايـی، دل شكسته و غــريبم، جون ميدم اگـــه نيايی ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- سيب سرخی را به من بخشيد و رفت، عاقبت بر عشق من خنديد و رفت، اشک در چشمان سردم حلقه زد، بی مرووت گريه ام را ديد و رفت ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- زندگی دفتری از خاطره است ، يک نفر در دل شب ، يک نفر در دل خاک، يک نفر همدم خوشبختی هاست ، يک نفر همسفر سختی هاست ، چشم تا باز کنيم عمرمان می گذرد، ما همه همسفريم ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- جلوه‌ها‌ کردم‌ و‌ نشناخت مرا اهل دلی، منم آن سوسن وحشی که به ویرانه دمید ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- تو بارانی من باران پرستم، تو دريايی من امواج تو هستم، اگرروزی بپرسی باز گويم، تو من هستی و من نقش تو هستم ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- چندیست که بیمار وفایت شده ام، در بستر غم چشم براهت شده ام، این را تو بدان اگر بمیرم روزی، مسئول تویی که من فدایت شده ام ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- يادها رفتند و ما هم ميرويم از يادها، کی بماند برگ کاهی در ميان بادها ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- زندگی صحنه ی يکتای هنرمندی ماست، هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود، صحنه پيوسته به جاست، جز آن نغمه که مردم بسپارند به ياد ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- به نامردی نامردان قسم خوردم که نامردی کنم در حق نامردان عالم ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 27 دی 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,اس ام اس جديد,عكس,عشق,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏