اس ام اس عاشقانه - سري چهاردهم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
نرسد دست تمنا چو به دامان شما ، ميتوان چشم دلی دوخت به ايوان شما ، از دلم تا لب ايوان شما راهی نيست ، نيمه جانی ست در اين فاصله قربان شما ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- جان اسير دل، دل اسير دوست، دوست چه ميداند، دل اسير اوست ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- کاش بدوني نبودنت ، نديدنت يا واسه هميشه رفتنت هرگز بهونه نمی شه واسه از ياد بردنت ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- ياری كه داد بر باد آرام و طاقتم را، ای وای اگر نداند قدر محبتم را ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- قلب من در هر زمان خواهان توست ، این دو چشمان عاشقم مهمان توست ، گرچه لبریز از غمی درمانده ام ، این نگاهم در پی درمان توست ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- تمام شیرینی عسل از بوسه است، پاسخ هر بوسه ای یک بوسه است، بهترین هدیه پس از یک انتظار، بشنوید از من فقط یک بوسه است ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- غبار از چهره ی نازت بگیرم یک شب پرده از رازت بگیرم تو در چشمان من یک سیب سرخی خدا قسمت کند گازت بگیرم ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- شكوفهای صورتی فدای مهربونيات، يه دل كه بيشتر ندارم اونم فدای خوبيات ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- كاش آن لحظه كه تقديم تو شد هستی من، ميسپردم كه مراقب باشي جنس اين جام بلورست، پر از عشق و غرور است مبادا كه بازيچه شود، ميشكند ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد، اگر از شهر غم رفتی مرا هرگز مبر از یا ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- عمری با غم عشقت نشستم ، به تو پيوستم واز خود گسستم ، وليکن سرنوشتم اين سه حرف بود ، تو را ديدم، پرستيدم ، شکستم. ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- يك نگاه بر ابر كردم، ابر باريدن گرفت، تكيه بر ديوار كردم، خاك بر فرقم نشست، خاك بر فرقش نشيند، آن كه يار از من گرفت. ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- بـودنم را هيچ كس باور نداشت، هيچ كس كاری به كار من نداشت، بنويسيد بعد مرگم روی سنگ، با خطو طی زيبا و خیلی قشنگ، او كه خوابيده است در اين گورستان سرد، بودنش را هيچ كـس باور نكرد. ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- قاصدک حرف دلم را تو فقط می دانی، نامه عاشقیم را تو فقط می خوانی، قاصدک هیچ کس با من نیست همه رفتند ، تو چرا می مانی؟ ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نيست ، من مخلص تو هستم لازم به بستنی نيست ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- نیلوفر تنها در این دنیا منم من، آن بی کسی که مانده دراینجا منم من ،جز عالمی دلدار و یار و دلبر و عشق ، آن کس که بی کس مانده و تنها منم من ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ---------------------------- دوچشمت سرزمين آرزوها، نگاهت داستان آشنايی است، امان از آن زمان كه قلب عاشق، گرفتار خزان يك جداييست ---------------------------- اشعار كوتاه . اس ام اس پيامك . مسیج پیام كوتاه ----------------------------
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 27 دی 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,اس ام اس,جديد,عكس,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏