اس ام اس عاشقانه - سري يازدهم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
ميدوني اين چيه؟! ) ( ) ( ) ( ) ( ) ( () اين دل منه که روز به روز برات تنگ تر ميشه...... ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- دستم بوی گل ميداد من رو به جرم گل چيدن گرفتند و محاکمه کردند ولی کسی فکر نکرد شايد من گلی کاشته باشم ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- خداوندا چرا دل آفريدي ؟ چرا اين دل را عاشق آفريدي ؟ اگر عاشق شدن جرم و گناه است چرا سيماي زيبا آفريدي ؟ ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- وقتي دهکده اي آتش مي گيرد همه دودش را مي بينند اما وقتي قلبي آتش مي گيرد کسي شعله اش را نمي بيند ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- يک نگاهت زندگي را آموختم . با يک نگاهت شروع به زندگي کردم و به يک نگاهت زندگي را باختم ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- وقتي كبوتري شروع به معاشرت با كلاغها ميكند پرهايش سفيد ميماند، ولي قلبش سياه می شود ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- امیوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی . . . ولی سعی نکن بهش عادت کنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- هرگز حسرتي در هيچ کجاي دنيا اين چنين يکجا جمع نمي شود که در همين سه واژه کوتاه : او دوستم ندارد ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- ديروز در دادگاه دلم مغز من قاضي بود...متهم قلبم بود...جرم من عشقم بود...عشق من ياد تو بود!! ) آيا ( حق من اعدام بود؟؟؟ ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- به حساب بانکي شما مليونها بوسه عشق واريز کردم شما مي توانيد بطور شبانه روزي از طريق مهر کارت برداشت نمائيد ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ي خاطراتم رو انداختم يه گوشه اي و گفتم : فراموش ؛ يه چيزي ته قلبم خنديد و گفت : يادمه ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- سریع ترین راه دریافت عشق بخشیدن آن به دیگران است ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- زندگي به من آموخت كه چگونه گريه كنم ام گريه به من نياموخت كه چگونه زندگي كنم.....تو نيز به آموختي چگونه دوست بدارم اما به من نياموخت كه چگونه تو رو فراموش كنم ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- پرسيدم چرا دوستم داري؟ توي چشمام نگاه كرد وهيچي نگفت گفتم شايد واقعا دوستم نداره؟ وقتي رفت فهميدم دوست داشتن دل ميخواد نه دليل ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- دوست دارم بی آنکه بدانی همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی همیشه همراهت هستم بی آنکه حضورم را احساس کنی ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- هيچ وقت آرزو نكن جاي كس ديگه اي باشي.چون اون وقت جاي تو توي دنيا خالي مي شه ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- دریاها نماد فروتنی هستند . در نهاد خود کوه هایی بلندتر از خشکی دارند ولی هیچ گاه آن را به رخ ما نمی کشند ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- ارزش تو به اندازه آن چيزي است که به آن دل مي بندي پس مواظب باش که به کمتر از بي نهايت عشق ، دلبند نشوي ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- ستاره پنج انتها داره...مربع چهار انتها داره...مثلث سه انتها داره...خط دو انتها داره...زندگي يك انتها داره ...خدا كنه منو تو مثل دايره بي انتها باشه ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- اگر مي دانستي چه قدر دوستت دارم هيچ گاه براي آمدنت باران را بهانه نمي کردي رنگين کمان من ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- از همه چيز گذشتن و به همه چيز رسيدن مهم نيست . مهم از چه گذشتن و به چه رسيدن است ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- مهم اين نيست كه قشنگ باشي ، قشنگ اينه كه مهم باشي! حتي براي يك نفر ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- یکي محبت می کنه و يکي ناز مي کنه ! اونی که ناز مي کنه هميشه محبت مي بينه اما او نی که محبت میکنه هميشه تنهاي تنهاست ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- معلم نيستم تاعشق را به تو بياموزم؟ ماهيان براي شنا كردن نيازي به آموزش ندارند! پرندگان نيز، براي پرواز .... به تنهايي شنا كن به تنهايي بال بگشا عشق كتابي ندارد ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- ای دوست دلت هميشه زندان من است آتشكده عشق تو از آن من است آن روز كه لحظه وداع من و توست آن شوم ترين لحظه پايان من است ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- کریستال حشیش تریاک هروئین شیشه سیگار . . . . . . همه ی اینا رو میشه ترک کرد ولی تو رو نمیشه ترک کرد ---------------------------- مسیج عاشقانه . اس ام اس عاشقانه . پیام های عاشقانه ---------------------------- اگر عاشقت نبودم آرزو می کردم که عاشقم باشی . عاشقی درد بزرگیست،.طاقت سختی کشیدنت را ندارم
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏