اس ام اس غم انگيز - سري چهارم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
مترسک رو دوست ندارن چون پرنده ها رو مي ترسونن.ولي من دوستش دارم چون تنهايي رو درک ميکنه ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- بازيچه دست يار بودن عشق است، درپنجه غم شكاربودن عشق است، در محاكمه اي كه يار باشد قاضی، محكوم طناب دار بودن عشق است ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- برای يک بار پريدن، هزار، هزار بار فرو افتادم ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- ديگه رو خاك وجودم نه گلي هست نه درخت، لحظه هاي بي تو بودن مي گذره اما به سختی ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- تويي بهانه آن ابرها که مي گريند ، بيا که صاف شود اين هواي بارانی ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- هميشه گريه نشانه ي ضعف نيست! گاهي نشانه ي يك بخشش است-گاهي يك فداكاري- گاهي يك ظلم و گاهي هم نمايانگر عظمت يك...عشق ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- كاش هرگزدرمحبت شك نبود ؛ تك سوارمهرباني تك نبود ؛ كاش برلوحي كه برجان دل است ؛ واژه تلخ خيانت حك نبود ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- افسوس که عشق جاودانه نيست.عشق گل سرخيست که طاقت طوفان را ندارد. عشق يک خاطره سبز است که از آمدن پاييز ميترسد ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- به همان قدر كه چشم تو پر از زيباييست بي تو دنياي من اي دوست پر از تنهاييست ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- سکوتی بود بر قلبم، که با آن میزدم فریاد،، اگر از شهر غم رفتی، مرا هرگز مبر از یاد. ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- نقاشي تو را مي کشم ولي به جاي رنگ قرمز به قلب فلزي ات ضد زنگ مي زنم ! تا از آسيب اشک هايم در امان باشد ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- نامم را پدرم انتخاب کرد نام خانوادگي ام را يکي از اجدادم! ديگر بس است راهم را خودم انتخاب خواهم کرد ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- نمي گويم فراموشم مكن هرگز ولي گاهي به ياد آور رفيقي را كه ميداني نخواهي رفت از يادش ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- آدمها چه راحت با جابجايي يک نقطه از خدا جدا ميشوند ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- اگر کسي را دوست داري، به او بگو. زيرا قلبها معمولاً با کلماتي که ناگفته مي‌مانند، مي‌شکنند ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- بمیرد آنکه غربت را بنا کرد تورا از من، مرا از تو جدا کرد ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- من در این کلبه خوشم تو در ان اوج که هستی خوش باش من به عشق تو خوشم تو به عشق هر که هستی خوش باش ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- ماه به من گفت، اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان تو را ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟ ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- عميق ترين درد زندگي مردن نيست بلکه نداشتن کسي است که الفباي دوست داشتن را برايت تکرار کند و تو از او رسم محبت بياموزي ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- من آن رودم که تنها آب دارم ، نگاهی خسته و بی تاب دارم ، من عشق نور دارم در دل اما ، فقط تصویری از مهتاب دارم ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- فرياد من از داغ توست ، بيهوده خاموشم مکن ، حالا که يادت ميکنم ، ديگر فراموشم مکن ، همرنگ دريا کن مرا ، يکبار معنا کن مرا ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------- لطیفه، طنزی است که به مناسبت مرگ یک احساس گفته می شود ---------------------------- پیامك های غم انگیز . اس ام اس . پیام غمگین ---------------------------
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏