امان از . . . . . - داستان طنز
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
دیشب رفتم استخر,بعداز شنا اومدم لباسامو بپوشم دیدم رو موبایلم ۴ تا میس کاله ۶ تا اس ام اس از دوس دخترم: اس ام اس ۱:عزیزم چرا زنگ میزنم جواب نمیدی؟ اس ام اس ۲:انگار سرت شلوغه جواب اس ام اس هم نمیدی. اس ام اس ۳:همین الان زنگ میزنی وگرنه من می دونم وتو ……اس ام اس۴:کثافت آشغال معلوم هست کدوم گوری هستی؟ اس ام اس ۵:تقصیر منه که آدم حسابت کردم کچل ایکبیری با اون مامان چاقت.گمشو برو پیش همون دختر عموی… اس ام اس۶:راستی اینم میگم که بسوزیمنو دوستت حمید دو ماهه رابطه داریم.بای!!
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

admin
ساعت4:26---9 شهريور 1391
سلام. وبلاگ قشنگی داری. یه سر به من بزن. اگه خواستی منو با اسم مطالب طنز و عاشقانه لینک کن و یه عنوان هم بده من لینکت کنم. موفق باشی....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏