اس ام اس عاشقانه شهریور
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
من "تــــــو" را به دلم قول داده ام ...
نگذار بد قول شوم ..

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد ، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می‌دانی ؟
تنها دلیل این‌همه دیوانگی‌هایم
این‌ست که نمی‌خواهم
مدیون و گناهکار
روزی کشیده شوم
به دادگاه آرزوهایم‌!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند
و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سوگند به آنچه ندارم و اگر داشتم به تو می دادم.که غیر از خود کسی را ندارم

 

 

 یه عالمه اس ام اس عاشقانه  بسیار زیبا در ادامه مطلب

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پایان عشق واقعی گریه نخواهدبود،چون عشق واقعی پایانی نخواهدداشت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بلور خوش رنگ شبی، وقتی که شب نشین، منم
با تو به دیوار جنون، رنگ ترانه میزنم
فاتح قلب آسمون! تکیه بزن به شونه هام
واسه یه بارم که شده بگو هنوز تو رو میـخوام

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


افلاطون میگه : اگه نتونستی کسی رو فراموش کنی ، بدون هرگز از یادش نرفتی ...

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب شب رویای تو بود و تو نبودی
در دل همه آوای تو بود و تو نبودی
 دل زیر لب آهسته تمنای تو میکرد
 در حسرت دیدار تو بود و تو نبودی .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها يک سقوط است که جاذبه زمين مسئول آن نيست: فرو افتادن در عشق

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هوس کرده ام خوب نباشم  شاید

حالم را بپرسی....

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 


کمی از غصه هایم یاد بگیر که وقتی بودی با فکر رفتنت و وقتی رفتی با فکر بر نگشتنت همراه من ماند!!

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست...
هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
...می‌خورد روی پیشانی‌اش

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دیری است ندیده ام من الماس تنت
عابــر نشـــدم به کــــوچه یاس تنت
تبریز چـــــرا شده است فصل تن تو
خـــــواهم برسم به بندر عباس تنت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در كاخ مجلل خبر از عشق مجو ؛ كه سعادت همه در كلبه درويشان است

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هر سحر آفتاب من بودی

همه شب ها شهاب من بودی

 ور شکستم بدون چشمانت

 تو تمام حساب من بودی .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خوشبختي يعني اينكه خداوند آنقدر عزيزيت كند تا وجودت آرام بخش ديگران باشد و تو خوشبخت ترین هستی

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نگاهم کن که چشمانت قشنگ است 

 صدایم کن که دل در سینه تنگ است

 مرا با خود ببر آنسوی غربت

که اینجا شیشه هم از

جنس سنگ است

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه قصه هاکه ازوفاگفتی بامن،
توبی محبتی کنون جانا،یامن؟

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نيست
در گيتی و افلاك به جز تو قمرم نيست
با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
بی لذت ديدار تو شب را سحرم نيست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را آرزو نخواهم کرد...

هیچ وقت !

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت...

که خودت بیایی...

با دل خودت...

نه با آرزوی من ...!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به یادت آرزو کردم که چشمانت اگر تر شد،به شوق آرزو باشد نه تکرار غم دیروز

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وصل تو کجا و من مهجور کجا
دردانه کجا حوصله مور کجا
هر چند ز سوختن ندارم باکی
پروانه کجا و آتش طور کجا

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش همیشه در کودکی می ماندیم
تا به جای دلهایمان
سر زانوهایمان زخمی میشد

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشک من جاری شد...

جای تو خالی بود

جـــــــــای تـــــــــو ...

عکس تو درطاقچه ی کوچک قلبم خندید

شعر دلتنگی من سخت گریست

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گر انسانها قادر بودند  روزی (فقط 5 دقیقه)  عاشق باشند حسرت بهشت جوک می شد و کرکره ی جهنم پایین بود.

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 


گلی خشکیده ام

میان دفتر باد

کاش ...

در خاطر کسی بودم !

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دلشوره تمام لحظاتی را دارم

که دلتنگ می شود دلت

و

دست هایم دگر کنار نمی زند دلواپسی ت را....

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 به آتش سپردن خاطره ها و یادگار ها  نیست.

 آنقدر نامت را به زبان می رانم

  آنقدر یادت را در ذهن می پیچانم

تا هرز شوی .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


آدم‌ها می‌روند
چون بهانه‌ای برای ماندن ندارند
همان آدم‌ها برمی‌گردند
چون می‌فهمند
برای ماندن بهانه لازم نیست !!!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


سالها پرسیدم از خود کیستم؟
آتشم، شورم، شرارم،چیستم؟

دیدمش امروز، دانستم کنون
او بجز من ، من بجز او نیستم

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


افکار عاشقانه ام را

جمع که می کنم

دسته گلی می شود

شبیه تو

برای تو

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

در جستجوی قلبِ زیبا باش نه صورتِ زیبا
زیرا هر آنچه زیباست همیشه خوب نمیماند
امـا آنچه خوب است همیشه زیباست . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

. برای دوست داشتن وقت لازم است، اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافی است

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چـه اشـتـبـاه بـزرگـیسـت.......
تلخ کردن زندگی خود
بـرای کـسـی کـه......... در دوری مـا
شـیـریـن تـریـن لـحـظـات
زنـدگـیـش را سپری مـی کـنـ

 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بگذار لبهایت برای بوسیدن باشد
چشمانت به اندازه ی کافی
حرف برای گفتن دارند.

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جــهـان کوچک من از تو زیباست
هنوز از عـطـر لبـخـند تو سرمست
واسه تکــــرار اسم سـاده توست
صدایی از من عاشق اگـر هسـت..

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


در زندگیم به هیچکس
خیانت نکردم جز خودم
وفای به تو خیانت به خودم بود !!

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جهان بى دوستان زندان جان است / صفاى زندگى با دوستان است

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


هان ای عقاب عشق
از اوج قله های مه آلود دور دست
پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من
آنجا ببر مرا که شرابم نمی برد


http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

jafar
ساعت19:27---5 شهريور 1390
سلام من مدیر سی تی پاتوق هستم
اگر مایل به تبادل لینک با ما هستید ما را
با نام
.........پایگاه سرگرمی تفریحی سی تی پاتوق...........
لینک کنید
سپس به ما خبر دهید تا شما رو لینک کنیم
با تشکر
www.citypatogh.mihanblog.com


j_nasrabadi@yahoo.com




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 5 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏