اس ام اس های عاشقانه - سری چهل و دوم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
شماره حساب دلتو بده هرچی عشق نقد و نسیه دارم واریز میکنم شماره حساب دلمو میدم هرچی غم و غصه داری ب حسابم واریز کن.ی چک سفید از قلبمو میدم،هرچی نوشتی غمی نیست غم هاتو میخرم...... 0938++7494 __________________________ آدماوا۳هم مث کتاب میمون هروقت تمام شدن میرن سراغ یکی دیگه پس یادمان باشد ساده وا۳هرکسی ورق نخوریم. علی __________________________ ... . . . . . . . . . . . . . . من ی اس کوچولوام ک از گوشی صاحبم در رفتم میخوام بگم اون تو رو خیلی دوس داره برگردم بش چی بگم؟ 0915++6733 __________________________ تو بارون ک رفتی شبم زیرو رو شد ی بغض شکسته رفیق گلوم شد 0939++3706 __________________________ طوری ک دل تو خواست باشم،نشدم دلخواه دل تنگ خودم هم نشدم حوا تو ب خانه بهشتی برگرد من هم متاسفم ک آدم نشدم 0938++7211 _____________________________ میکن عدد۷مقدسه پس۷دفعه دورت بگردم۷۰دفعه فدات شم۷۰۰دفعه قربونت برم۷۰۰۰دفعه برات بمیرم و ب اندازه۷آسمون دوست دارم علی و حمید ______________________________ عشق یعنی پاک ماندن در فساد،آب ماندن در دمای انجماد در حقیقت یعنی سادگی در کمال برتری افتادگی __________________ شماره ارسال اس ام اس 09366557533
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 27 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏