اس ام اس عاشقانه - سري سوم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
گفتمش نقاش را نقشی بکش از معرفت… با قلم نقش تو را با وسعت دریا کشید… ================================ خاک من gel شود و gol شکفد از gel من… تا ابد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من… ================================ میگن جای گنج در ویرانه هاست… چه گنجی ز تو بالاتر و چه جایی ز قلب من ویرانتر… ================================ اگه یه شب دیدی تو آسمون ستاره ای نیست حاضرم تا صبح برات چشمک بزنم به شرطی که وقتی خورشید در اومد ستاره رو فراموش نکنی… ================================ غضنفر باباش میسوزه روی مغازه اش مینویسه: به علت پدر سوختگی مغازه تعطیل است! ================================ تو که آهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن… ================================ اگر با گریه دریایی بسازم… اگر با خنده رویایی بسازم… اگر خنده شود در من فراموش… اگر گریه شود با من هم آغوش… تو را هرگز نخواهم کرد فراموش… ================================ هر کجا دور از تو باشم نازنینم غربت نشینم… هر کجا پایت گذاری خاک نرم آن زمینم… ================================ سودای دلم قسمت بی هر سر و پا نیست… خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست… ================================ ////////// // // /// /// /// /// اینا بارونه! فرستادم تا پژمرده نشی، چون خیلی گلی! ================================ ای صمیمی ترین آیت مهر… با صمیمانه ترین یاد به یادت هستم… ================================ هرچی عشقه با نگینش… هرچی خوبه بهترینش… آسمون ها با زمینش… همشون فدات… ================================ دوست داشتن خوبان همیشه گفتنی نیست… گاه سکوت است و گاه نگاه و گاه یک پیام…
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,اس ام اس,جديد,عكس,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏