اس ام اس دلشكستگي - 1
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
____ . از خرابی می گذشتم، منزلم آمد به یاد دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد . . . . _________________________ . دانستی اگر سوز شبانروز مرا / دامن نزدی آتش جانسوز مرا از خنده دیروز حکایت چه کنی / بازآی و ببین گریه امروز مرا . . . . _________________________ . گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد / ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی / از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد . . . . _________________________ . ناصحا، بیهوده میگویی که دل بردار از او ، من به فرمان دلم، کی دل به فرمان من است ؟ . _________________________ . گفتم دل و جان در سر کارت کردم / هر چیز که داشتم نثارت کردم گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟ / آن من بودم که گرفتارت کردم (عطار) . _________________________ . سالها شد که رخ زرد مرا دوست ندید / بس که خون جگر از دیده روان است مرا . . . . _________________________ . عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست / دیرگاهی ست کزین جام هلالی مستم . . . (حافظ) . _________________________ . حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش / به که گویم من دلسوخته درد دل خویش . . . . _________________________ . دلی بستم به آن عهدی که بستی / تو آخر هر دو را با هم شکستی . . . . _________________________ . غم ساخت کار دل، ز نوا می توان شناخت / ظرف شکسته را، ز صدا می توان شناخت . . . . _________________________ . دیدیم ز خوبان جفا پیشه بسی را / مثل تو جفا پیشه ندیدیم کسی را . . . . _________________________ . گرچه کردم ذوقها از آشناییهای او / انتقام از من کشید، آخر جداییهای او . . . . _________________________ . گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست / آنچه البته بجایی نرسد، فریاد است . . . . _________________________ . هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت / کاش می گفتند در این ره، چه بر لیلا گذشت . . . . _________________________ . گفتم چشمم، گفت به راهش می دار گفتم جگرم، گفت پر آهش می دار گفتم که دلم، گفت چه داری در دل گفتم غم تو، گفت نگاهش می دار . . . . _________________________ . از بس که شکسته، باز بستم توبه فریاد همی کند ز دستم توبه دیروز بتوبه ای شکستم ساغر و امروز بساغری شکستم، توبه . . . . _________________________ . خال مشکین، لب نوشین، بر سیمین، خط سبز آنچه اسباب نکوئیست مهیاست ترا نازنینا به گل و سنبل و سرو و مه و مهر ناز کن ناز که دست از همه بالاست تر . . . . _________________________ . یک شب خیال چشم تودیدیم به خواب ز آن شب دگر، به چشم ندیدیم خواب را . . . . _________________________ . گفتمش: زیباترین لبخند چیست؟ گفت: لبخندی که عشق سربلند وقت مردن بر لب مردان نشاند .
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,جديد,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏