اس ام اس جدید و جالب اسفند ماه 89
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk

از سبیل هـای از بنا گوش در رفتـه

 تـا ابرو های برداشتـه

 مردان  ما چـه راه  سختی پیموده انـد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بعد ازحدف یارانه ها :

 به یارو میگن قبض آب و برق خونتو چطور پرداخت میکنی؟ میگه: میذارم زیر برف پاک کن ماشین غضنفر، فکر میکنه قبض جریمست میره پرداخت میکنه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

ای کاش وافور دلت بودم تا تمام سوخته های عشق را جمع میکردم و باهاشون شیره ای از محبت میساختم که

تا آخر عمر خمارم میشدی که ترکم نکنی!

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بقیه در ادامه مطلب

آیا می دانید که :.

.

.قلقلک دادن فرد مبتلا به اسهال مانند شوخی با اسلحه در حالت رگبار است

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 از دفتر خاطرات غضنفر : امروز قبض آب اومده 100 هزار تومن .. تــوو توالت خودمونــوو با رانی بشوریمم به صرفــه تره

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


معلم کلاس اول: اگه تو 10 تا شکلات داشته باشی 2 تاشو بدی به سمیرا..3 تاشو بدی به مریم و یه دونه هم بدی به شراره اونوقت چی خواهی داشت؟؟؟

شاگرد: خوب معلومه 3 تا دوســـت  دختر جدید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


زندگی گرامی تر از آن است که به خصومت بگذرد

بیا کارت شارژهایمان را تقسیم کنیم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هوس کرده ام خوب نباشم.

شاید حالم را بپرسی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


الهی که بخت تو را وا کنم     

تو را توی بخت خودم جا کنم

در باغ سبزی نشانم بده

که باغ دلت را مصفا کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


 شعر  جدید سعدی پس از حذف یارانه ها
«ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند...تا تو تانی لقمه نانی به کف آری و سریعا بخوریش»

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به کنج سینه منزل کردی ای دوست

دلم را رهن کامل کردی ای دوست

دلم مستغرق دریای غم بود

مرا مهمان ساحل کردی ای دوست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یارب ز کرم جزای نیکی بفرست

ماشین و آپارتمان شیکی بفرست

من میل به تک خوری ندارم، لطفا"

از این دم بخت ها شریکی بفرست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل بی بهار روی تو خرم نمی شود

عاشق دریغ و درد که آدم نمی شود

گاهی نظر به بنده‌ی بی ریخت کن عزیز

چیزی ز خوشگلی شما کم نمی شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


بازی قدیمی و پر طرفدار « نون بیار کباب ببر » به دلیل تعارض با واقعیت موجود در جامعه و تخیلی بودن آن از جمع بازی ها حذف و بازی « چندین سیخ کباب بیار تا بتونی لقمه نونی ببری » جایگزین آن شد .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

  سری قبلی اس ام اس های خنده دار

   


برادر زاده های عزیز،

لطفآ در زندگی روزمره تان کمی معقول تر ، مهربان تر و انسان تر باشید.


دوستداران همیشگی شما

 عمه های فحش خور مقیم مرکز

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برفهای سنگین تعطیلی آفرین قدیم،

آسوده بخوابین که ما بیداریم.

.

.
امضا
 آلودگی هوا

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مردا مثل جای پارک میمونن . خوباشون قبلا اشغال شدن و اونایی که موندن یا خوب نیستن یا دم در خونه مردمه !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تورا چون متن نامه دوست دارم
پراز شعرو چکامه دوست دارم
ز بس شیرین و خوش طعم وسفیدی
تو را چون نون خامه دوست دارم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


والدین گرامی

اینقدر نگین

“وقتی ما سن شما بودیم این جورخوب بودیم، اون جورخوب بودیم”

مادر بزرگ ها دهن لق تر از چیزین که فکر می کنین !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من دیگه از این زندگی خسته شدم

ولم كن
تصمیم گرفتم خودمو بکشم.

.
.
.

 امروز بلیط هواپیما گرفتم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تنها شده‌ام. گوشة دنجي هستم 

 دلباختة دختر فنجي هستم

این دخترک فنج مرا پیچانده

دریا زده ام درون لنجی هستم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چند سال بعد  :

پسرم شما یادتون نمیاد ما یه زمانی آبگوشت رو با نون میخوردیم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آخرین خبر


به گزارش خبر گذاری غضنفر نیوز گروهی از همشهریان...! برای پیوستن به مختار عازم کوفه شدند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


لبت را بی توقف می مـــ ـکیدم !

سخاوتمندتر از تو ندیدم

برای بوسه ای بی منت از تو

پس از یک عمر، پستانک خریدم !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دقت كرده‌اید آدم‌های تپل چقدر جذاب و تو دل برو اند؟

علتش واضح است.

طبق F = (G*m1*m2)/r^2،

جاذبه با جرم نسبت مستقیم دارد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من خسته شدم. بار مرا كوه نبرد
 طوفان مرا كشتي آن نوح نبرد

اين مردم ما ز غصه جوك مي‌گويند
  يعني كه كسي به دل جز اندوه نبرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش که من آن رژ لب ها بودم
خواب خوش تو به روز و شب ها بودم

ای کاش دلت دارد اگر تب با شور،
من علت آن شورش و تب ها بودم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 



برچسبها : جدید - جالب - اسفند - ماه
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏