اس ام اس عاشقانه - سري بيست و هشتم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
دلم همچو اسمان، پرازابرهایبارانیست، ای کاش دلم امشب بگرید،شایدکه بغض عشق در چشمانمبشکند…. ——————————————- تو اگر می دانستی ….که چه رنجی دارد خنجر ازدست عزیزان خوردن…آه! از من خسته نمی پرسیدی …که چراتنهایی!!!… ——————————————- کهنه فروش داد میزنه چراغ شکسته میخریم….. کفشای پارهمیخریم …. اسباب کهنه میخریم ….. بی اختیار دادمیزنم : کهنه فروش قلب شکستهمیخری ؟؟؟ ——————————————- عشق ان چیزی است که بیشتر از هر چیزی داشتنش را دوست داریم وبیشتر از هر چیزی دادنش را دوست داریم وهیچ کس در نمی یابد که عشق همان چیزی است که همواره داده می شود و پذیرفته نمی شود . ——————————————- عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی، غذا نیست که بهش ناخونک بزنی، رفیق نیست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , باید جلوش زانو بزنی ——————————————- شبی غمگین , شبی بارانی و سرد مرا در غربت فردا رها کرد دلم در حسرت دیدار او ماند مرا چشم انتظار کوچه ها کرد به من می گفت تنهایی غریب است ببین با غربتش با من چه ها کرد تمام هستی ام بود و ندانست که در قلبم چه آشوبی به پا کرد او هرگز شکستم را نفهمید اگر چه تا ته دنیا صدا.. ——————————————- یکی محبت میکنه یکی ناز میکنه ! اونی که ناز میکنه همیشه محبت میبینه اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست ——————————————- ای چراغ دل تاریکم از این خانه مرو، آشنای تو منم بر در بیگانه مرو، شمع من باش و بمان نور ز تو اشک ز من، جانفشان تو منم در بر پروانه مرو، سوختی جان مرا آه مکن، اشک مریز، از بر عاشق دلداده غریبانه مرو. ——————————————- کردار انسان بهترین اندیشه ی اوست! —————————————
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏