اس ام اس عاشقانه - سري بيست و هفتم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
همیشه انقدر ساده نرو و مگذر لااقل نگاهی به پشت سرت کن!… شاید کسی در پی تو می دود و نامت را با صدای بی صدایی فریاد میزند!… و تو… هیچ وقت او را ندیده ای ************************************ آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم عشق بها دارد … من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم یک دنیا اشک … آری … عشق بها دارد !!! ************************************ چه زیباست بخاطر تو زیستن وبرای تو ماندن وبه پای تو سوختن وچه تلخ وغم انگیز است دور از تو بودن برای تو گریستن وبه عشق ودنیای تو نرسیدن ای کاش میدانستی بدون تو وبه دور از دستهای مهربانت زندگی چه ناشکیباست ************************************ می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم ************************************ دلیل آفرینش انسان عشق بود وخدا انسان را عشق افرید چون عشق بود و در قلب انسان عشق را نهاد تا عشق شود پس باید قدر ایننعمت الهی )قدرت عشق( را دانست ************************************ هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند ************************************ بعد از رفتن تو فقط من مانده ام و روزهایی که بی تو تکرار می شوند و من در خلوت شبهای بی ستاره ام از به تو اندیشیدن عادتی ساخته ام ************************************ و هنوز نمی دانم برق نگاه کدامین لیلی نی نی چشمان تو را خیره کرد و تیشه ی عشق کدامین فرهاد ریشه ی عشقمان را خشکاند ! اما میدانم که چون مجنون تا ابد در بیابان چشمانت به انتظار تو خواهم ماند…. ************************************ دلم گرفته است از تنهایی های بی دلیل و سنگ صبور شدن های بی دریغ و درد این دل که با این همه محبت چند روزی است که سنگ صبورش تنها همدم زندگی اش هم……….!! شاید اگر زندگی ساده باشد راحت تر بگذرد و شب های پر خاطره و بی صدا بیشتر می شوند و من هر شب آسوده تر چشمانم را می بندم و به رویایت لبخند شیرینی می زنم ************************************ ی که تمام خاطراتم بوی نفس های تو را می دهد … آبی آسمان هم به اندازه ی تو در یادم نمانده است #3 ADMIN وضعیت : تاریخ عضویت : Mar 2007 محل سکونت : Bonab نوشته ها : 30,343 سپاس ها 4,680 سپاس شده 11,434 در 5,585 پست درد من تنهايی نيست؛ بلكه مرگ ملتی است كه گدايی را قناعت بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب اين حماقت را حكمت خداوند مي نامند
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏