اس ام اس عاشقانه - سري بيست و ششم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
در رویا های کودکانه اموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم اما ناگهان او همه ی فکرم شد *****************************************. برای دل افتاده یه اتفاق ساده به سادگی دل من دل به دل به تو داده *****************************************. اگر غم سیرم کند غصه اگر پیرم کند دست بزرگ آسمان زمین گیرم کند باز هم میگم دوستت دارم *****************************************. در این دنیا نکردم من گناهی فقط کردم به چشمانت نگاهی اگر باشه نگاه من گناهی مجازا تم بکن غیر از جدایی *****************************************. موج نگاهت کشتی قلب مرا چه بی صدا شکست *****************************************. عشق به رنگ چشمای هر انسانه آخه هر کسی از پشت چشای خودش عشق رو میبینه *****************************************. هر کی دلت و شکست صداشو در نیار ، یه روز دلش میشکنه و صداش در میاد. *************************** دورم ز تو ای خسته خوبان چه نویسم من مرغ اسیرم به عزیزم چه نویسم ترسم که قلم شعله کشد صفحه سوزد با آن دل گریان به عزیزم چه بنویسم. *************************** زندگی مانند گیتار است که گاهی نوای غمگین مینوازد و گاهی نوای شاد امیدوارم گیتار زندگیت همواره بندری بنوازد. *************************** اندکی بیشتر زیر باران بمان، ابر را بوسیده ام ، تا بوسه بارانت کند… *************************** افتخار در خشک کردن اشک است ، نه در جاری کردن آن .
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏