اس ام اس عاشقانه - سري بيست و دوم
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
اسم : آواره ، شهرت : سرگردان شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار ! —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— توی قلبم نوشتم ورود ممنوع ! حالا که وارد شدی ، خروج ممنوع !! —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— روزی که مرا بر گل رویت نظر افتاد / احساس نمودم که دلم در خطر افتاد تا چشم من افتاد به گلبرگ جمالت / زیبایی گل های بهار از نظر افتاد . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— اگه صدای اس ام اس گوشیت در اومد ، نگو پیام دارم بگو یه رفیق با مرام دارم که یادم کرده ! چراغ دوستیت تو قــــلبم روشنه حتی در ساعت اوج مصرف —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— جریان چیه که جسد اونایی که ادعا میکنن برای ما میمیرن ، هیچوقت پیدا نمیشه !؟ —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— نه یادی میکنی نه میری از یاد / به نیکی باد یادت ای پریزاد مرا کردی تو ای دوست ، فراموش / فراموشیست رسم آدمیزاد . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— یه تکه سلام ، دو فنجان مکث و یک لحظه سکوت به احترام نام قشنگت . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— اگر تمامی ابر های آسمان ببارند ، گل های قالی نخواهند شکفت و این قانون زیر پا ماندن است . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— عشق تو همچون افق بی انتهاست / قلب من خالی ز هر رنگ و ریاست زندگی با آرزو ها روبروست / با تو بودن از برایم ارزوست . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— هیچ اگر سایه پذیرد ، من همان سایه هیچم . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— نترسم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟ —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— دلم خوش بود تقدیرم به دست تو رقم خورده / کسی جز دست نا اهلان دل مارا نیازرده دلم خوش بود با عشقت غم دنیا حریفم نیست / شنیدم عاقبت گفتی که عاشق مثل من کم نیست . . . —————————— اس ام اس عاشقانه جدید —————————— حاصل عمر من سه سخن بیش نبود خام بودم ، پخته شدم ، سوختم . . .
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏